En dag ställde jag mig på vågen. Mina forna 65 hade förvandlats till modiga 96! Något måste göras! Men vad? Jag tog mod till mig och kontaktade det lokala gymmet... Till slut. Först vågade jag inte. Men nu vet jag bättre. Häng med mig på min resa till mina forna kropp. Åtminstone som den såg ut när den var 75 tung. Nu kör vi.
söndag 21 mars 2010
Service
Att ge service är inte lätt alla gånger. I begreppet service ingår oxå att kunna behandla en reklamation på ett bra sätt. Man är inte bättre än dom gånger man är sämst. Jag har stött på små reklamationsfadäser son hade kunnat gå obemärkt förbi och jag som kund hade blivit nöjd. Men istället är problemet inte löst. Varför vet jag inte. För det var ingen merkostnad för företaget. Det finns många olika sätt att hantera reklamationer. Med 20 år inom servicebranchen anser jag mig veta iaf lite grann om detta. En reklamation som hanteras på ett bra sätt lämnar efter sig en nöjd kund och massor av goodwill för företaget.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar